torsdag, mars 12, 2009

Hjärt Lungräddning.....

.....har jag lärt mig idag, eller snarare blivit uppdaterad.
På gymnasiet fick vi lära oss det men herregud det är
ju hur länge sedan som helst ju så vi tjatade till oss
en kurs på jobbet. Mycket lärorikt må jag säga. Skulle
behöva repetera detta minst en gång per år så man
inte blir ringrostig.
Annars har det inte hänt så mycket, längtar dock till
helgen. Det ska bli så skönt att vara ledig. Dessutom
öppnar det en loppis nere i grannbyn så den måste
man ju gå på, hoppas att det blir några fynd :)
Idag har jag torka på bilder så ni får ett inlägg
utan, ha det gott allesammans!
kram Marie

5 kommentarer:

Viola sa...

Vi får gå med jämna mellanrum på skolan och uppdatera..det är ja gså tacksam för, hoppas dín kväll är bra, kram

Kattis sa...

Hej där!
Ja det där med hjärt och lungräddning behöver man träna ofta på, vi har oxå gått kurs med kommunen, men det behövs oftare... Man blir aldrig säker =)
I vilken grannby öppnar det en loppis? Nyfiken jag =)
Ha en trevlig helg och hälsa de små liven =) Vi ses på måndag!
Kram Kattis

Marie//Tekla Maräng sa...

Mh Hjärt lungräddning behöver man öva upp då och då, ack så viktig kunskap.
Ha det gott Marie:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vi ska ha samma kurs snart, alltid bra med uppdatering!
VAR är den nya Loppisen? Jag brukar vara i Slottsbron, kan det vara där?
Ha en bra helg
Kram till dig
AnnaMaria

Anonym sa...

Bra med uppdatering på hjärt och lungräddning.
Hoppas att du fyndade på loppisen:-)
Kram