onsdag, mars 04, 2009

Vinst

Hurra, jag har vunnit denna söta ängel hos
Lurans blogg. Vad roligt att äntligen ha
turen på sin sida, har anmält mig på ett
antal utlottningar så det var på tiden :)
När jag kom hem från jobbet så har det blivit
städning för fulla muggar. Mamma kommer
imorgon och ska vara barnvakt fram tills gubben
kommer hem ifrån Norge. Så det har diskats och
plockats ihop. Dammsuga kanske jag hinner
imorgon efter jobbet, för nu sover knattarna
och då vill jag ju inte väcka dem.
Nej det är väl bästa att fortsatta så man
kommer isäng någon gång.
Ha det bra, kram Marie

9 kommentarer:

Geta sa...

Vilken gullig ängel. Skönt att få städningen gjord. Ha en bra kväll!
Kram.

Viola sa...

Grattis till din rara ängel, vad skönt med hjälp, jag har oxå haft min mamma hemma idag som hjälpt till med stryktvätt, tack för det, svårt ibland att kombinera två jobb, kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till vinsten, vad kul att det blev din tur att vinna.
Tycker den är jätte söt den där ängeln.
Du hinner säkert att göra fint innan din mamma kommer, om inte annat så förstår hon säkert att du har mycket att göra...
Kram;)

Rummet för välbefinnande sa...

Vad kul att du vill komma!!!!
Vi har öppnar den nya butiken torsdagen den 2 april så då vet du att du får stå där på låset *ler*
Skämt åsido, men det vore jättekul om du kommer dit. Snälla, kom fram till mig och säg hej om jag är där. Är ju inte alltid på plats i butiken. Vi öppnar klockan 12 på vardagar och 10 på lördagar. Nu tror jag minsann inte du kan missa att jag gärna skulle vilja träffa dig va? "fniss"
Det är så kul med alla man lärt känna via bloggen - en helt ny värld som öppnar sig alltså.
Ha det så bra!
Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till fin-fin vinst. Det är alltid ngt som är roligare än att städa, men det känns skönt när det är klart.
Kram till dig
AnnaMaria

Inspiration i vitt sa...

Hej Marie, ja tänk att fullt upp har man hela tiden. Grattis till din fina vinst, kul att du vann.
Kramar till dig/Ingela.

Anonym sa...

Hejsan! Saknar kort från dig i swappen på Annas Scrapbooking. Men det kanske är på g? :)

Skomakartummen sa...

Grattis till vinsten. Vad man är roligt... man städar jättenoga innan enns mamma kommer... jag gör precis likadant *ler* kram sari

Therese sa...

Hej! Jag har ännu inte fått ett mail med din adress - skicka ett mail till mig på bjarstig@live.se så att jag kan posta ängel till dig! :-)

Trevlig helg!

Kram,
Therese