lördag, mars 07, 2009

Vårkänslor

Längtar nu till våren, gick en sväng på ÖB och där
hade plockat fram fröerna. Köpte mig några påsar
av tvååringar som jag ska sprida ut i min trädgård....
......eftersom jag inte har sett trädgården i vårskrud
så kommer det att bli spännande vad som kommer
upp. Vi vet att det ska ryckas upp lite buskar och
sågas ner några äppelträd. Tycker det blir förmånga
med 5st, kommer inte att hinna med att ta reda
på alla äpplen.
Hoppas nu att det inte kommer någon mer snö,
här ha vi +2,5 så snön smälter bort lite i taget.
Nu ska vi mortera ihop vårt IKEA-skåp, önska oss
lycka till för det kommer vi att behöva
kram Marie

4 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Härligt med vårkänslor...
Här har våren inte dykt upp än, min termometer är på minussidan än :O) Trots att det inte är så långt från dig.

Marie//Tekla Maräng sa...

Jo kroppen spritter lite av vårkänslor, fast idag har dom bromsats upp lite på grund av vädret.
Skön fortsättning på helgen:)

Viola sa...

Vissr läntar man..spanade efter vårtecken på landet igår, men de var obefingtliga än så länge, tycker denna vinter aldrig tar slut, idag har vi bjudits på grå himmel med snöblandat regn, suckl, men glädjen har varit att vi varit med goa vänner på andra chansen och avnjutit en god middag ihop, hoppas du haft en bra lördag, kram

Rhodin sa...

Vad roligt att du vill vara med i vår tävling. Lycka till! Mvh fam. Rhodin