söndag, mars 01, 2009

VINNARNA ÄR.........

Då så mina bloggvänner så ska jag inte hålla er
på halster längre.......



.......allt som allt blev det 79 st som ville vara med
i min lilla utlottning, jätteroligt att så många ville
vara med........

......mina barn fick vara med och dra vinnarna,
Lovisa fick äran att dra vinnaren till ljuslyktorna,
och vinnaren blev.........



....DESIGN I TID & RUM, Grattis till dig !


.....Tröstpriset fick lilleman hjälpa till och dra .....


......och det blev....


BETONGSNÄCKOR & ÄNGLAR , grattis
även till dig! Du får ett zinkhjärta som
det står "I love you" på.
Lägger in ett inlägg hos er som vann med
min mailadress så ni kan maila adresserna....


........Tack till alla som ville vara med, ni som inte
hade turen på er sida denna gång håll utkik.
I April fyller min blogg 2 år och då ska vi fira
igen med en utlottning.

Ha det gott, kram Marie








15 kommentarer:

heavenandearth sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!
Å tack för att du ordnade en tävling!

Jag får väl hoppas på nästa tävling i april,då.. *ler*

Ha en härlig vecka!
Kram! Iréne

Anneli sa...

Jippie!!! Vad roligt - och jag som älskar Zink....:-)
Grattis till Dadda oxå som vann lyktorna...:-)
Måmga Kramar/Annelie

Anneli sa...

Jippie!!! Vad roligt - och jag som älskar Zink....:-)
Grattis till Dadda oxå som vann lyktorna...:-)
Måmga Kramar/Annelie

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)

/F

Vitt och nött sa...

grattis till vinnarna!

får hoppas på tur i din nästa utlottning :)

ha de gott!
kram ellen

♥ Pia... sa...

Hej Marie...stort grattis till de lyckliga vinnarna...jaha så det är snart 2 år för dej med..visst är det roligt att blogga..tänk så mycket nya människor man "träffar"...önskar dej en ny skön vecka..kram..PIA

Vit Gladiolus sa...

Jaaa Grattis till vinnarna!!!!
Kramis

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till vinnarna!
Ha en skön start på veckan!
Kram Marie

Roses & Angels sa...

Hej! OCH grattis till vinnarna :-) Kram Christa

Annas infall sa...

Grattis till dina vinnare.
Jag kan ju se VEM dina barn är lik!!! Hi, hi...
Jag har jobbat nästan hela lovet, men jag bowlade på torsdagen och badade i fredags med barnen. Själv så hann jag med en lång skogspromenad, konstigt ingen ville med...bara hunden!

Kram//Anna

Therese sa...

På tal om tävlingar, titta in hos mig... du har en liten ängel som väntar på dig

Viola sa...

Grattis till dina vinnare, just nu när jag tittar ut så har vi snöblandat regn, vill inte....vill ha solig våååår! kram

Design i tid och rum sa...

Hej!!!!! jag kan inte tro mina ögon att jag van något någon gång..hi hi..Så kul,och jag gillar dem lyktor JÄTTE MYCKE!!
tack snälla du,kram och puss Dadda
Och tack till dina barn som hjälpte till så snällt.!

IKT i min vardag sa...

Attans, jagmissade din tävling :( Grattis till vinnarna av de fina vinsterna. Jag får väl vara ute i bättre tid i april ;)

Bra bokfynd du gjort på rean. Stod och höll i den med förvaring, fanns en hel del bra i den.

Kram Linda

Gnistrande snö sa...

Grattis till vinnarna av de fina vinsterna!

Kram