fredag, maj 26, 2006

Gräsänka igen..........


Jaha, då sitter man här ensam igen för andra kvällen i rad, i går var Jonas och hjälpte sin kusin att få iordning bås på CCC. De ska nämligen ha tatueringsmässa där idag och i morgon och i dag jobbar han på fritidsgården. I morgon får jagväl inte heller se honom, då ska han på tatueringsmässan med en kompis. Ska försöka att få behålla bilen hemma när han ska iväg så kanske jag och Wiggo kan ta oss en tur till stan och kolla in Lagerhaus som öppnade idag, kul butik med mycke småplock och inredningsprylar.

Mina barn (som är på bilden), Wiggo sover och Lovisa är hos farmor och farfar, de hade lovat henne att hon skulle få komma och sova över, det var meningen att jag skulle ut i morgon och att min mamma och pappa skulle passa Wiggo men mamma har fått magsjuka så jag får skjuta festandet på framtiden. Då förhoppningsvis är det lite varmare så man kan sitta ute på någon uteservering.

Tänkte sätta mej och titta på en film efter jag hade lagt Wiggo, det är inte så ofta det blir att man tittar på film nu förtiden för man brukar alltid vara för trött, men som sagt var när jag nu äntligen skulle titta då funkade inte dvd, typiskt när man äntligen hade fått tummen ur. Jaha vad skulle jag hitta på då, det fick bli att jag skrev lite här. Som ni ser har jag haft en väldigt händelserik fredagskväll :)

Nej nu ska jag gå och lägga mej och hoppas det blir en lite mer händelserik dag i morgon.

/ Marie

Inga kommentarer: