torsdag, maj 04, 2006

Sol.............

Sol ute, har suttit ute med Wiggo och tittat på när Lovisa och Jonas har haft storstädning i lekstugan. Gött för Lovisa att komma ut lite, igår överraska Lovisas faster och farbror henne och kom på besök, paket fick hon oxå. Ibland är det bra att inte vara så pigg, det strömmar in paket från höger och vänster. Av faster och farbror fick hon en Bratz docka, de med världens största huvuden och fötter. Lovisa blev ju jätteglad för det var ju precis en sådan här docka hon hade önskat sig. :)

Nu har Lovisa och Jonas åkt för att köpa singel som vi ska ha vid husväggen, alla katter har förmåga att vilja sätta sig där och göra sina behov. Men nu ska det bli ändring på det, nu får de hitta något nytt ställe så att vi slipper den vedervärdiga lukten. Sedan ska vi göra i ordning vår rabatt på framsidan, det projektet har varit vilande ett tag. I fjol fick jag ju inte gräva i jorden eftersom jag var gravid. Jonas är det ju inte tal på att han ska plantera något, så jag får väl ta tag i det i år. Tänkte åka till min mamma och få mej några plantor, för hon har bamsestora växter som vi kan dela på. Nej nu ska jag ut i vårsolen igen, får passa på när det är så fint. Vi hörs!

/ Marie

Inga kommentarer: