lördag, maj 13, 2006

Städning och Cirkus

I dag har Lovisa och jag blivit bjudna på cirkus av Lovisas kompis William med mamma. Det kommer nog att bli spännande, var på cirkus med Lovisa när hon var ca 2,5 år men då kunde inte sitta still + att det var för sent på kvällen så hon var jättetrött. Då fick vi åka hem efter halva föreställningen men idag tycker hon det ska bli roligt, sen gör det ju roligare oxå när William är med.

Men först ska vi tillbringa dagen med att plocka ihop och skura golv, skura golven vet jag inte när jag gjorde sist så det är välbehövligt. Sen varar väl inte städningen mer än i 10 min förän det ser ut som ett bombnedslag igen, ska försöka ta tag i mina barn och göbbe så de får lära sig att lägga tillbaka sakerna där de ska vara. Visst jag är väl inte görbra på det heller, men de plockar inte upp efter mej. Så nu ska vi se om jag kan lära gamla hundar (Jonas) att sitta :)

Ha't bra / Marie

Inga kommentarer: