tisdag, maj 09, 2006

Vilket underbart väder

Har tillbringat dagen ute nästan hela dagen. Lovisa har piggat på sig lite sen operationen, hon har haft besök av sin kompis William. Visst syns det på henne att hon inte har hämtat sig helt ännu för det behövs inte mycket för att hon ska brista ut i gråt. Men det har gått bra ändå. På eftermiddagen kom min bror oxå, Lovisa älskar sin morbror mer än något annat. Hon träffar honom inte så mycket för han jobbar nästan jämt, då är det extra kul när han kommer och hälsar på. När Crister och William hade åkt hem fick Lovisa gå in på sitt rum och lägga sig och titta lite på film, det är enda sättet att få henne att ligga och vila på. Jag tycker det är ok att få ligga och titta på film när man inte är piggelin, annars är jag benhård på att det inte blir något tv-tittande under dagen om det är fint vädet, då ska man vara ute.

I dag har Jonas jobbat först det vanliga jobbet till kl 16.00 och kl 17.00 började han på fritidsgården och han kommer väl hem runt 22.00, han är nog bra mör när han kommer. Vi får väl se om jag är vaken då för jag är bra trött oxå, vet inte hur många gånger jag var upp till Wiggo i natt. Hoppas det blir en lugnare natt i natt för i morgon ska vi upp tidigt. Nä nu ska jag nog gå och snosa med kudden.

/ Marie

Inga kommentarer: