tisdag, maj 30, 2006

Sveriges tröttaste barn.............

det har jag just nu, Lovisa har varit på dagis och sedan åkte vi till mormor och morfar. Där har det varit full rulle förstås. Wiggo är så trött men tror ni han ska sova, nehej då övertrött antagligen. På förmiddagen sov han en timme sen var vi till närmaste grannen på fika och då tänkte jag att han kommer somna när vi åker till mamma och pappa, det är ändå nästan 4,5 mil, men icke sa Nicke. Han höll ut ända tills vi åkte hem då somnade han i bilen, men det blev ju bara 30 min som han sov för när jag stanna bilen hemma så vaknade han givetvis, så nu var det välling och rätt i sänga. Vi får väl se när han vaknar till morgonen om det blir görtidigt eller inte. I morgon blir det ingen värre sovning på dagen heller för då ska vi först till öppna förskolan och sen ska vi åka till stan, det är tur det finns barnvagnar. Nu ska jag bara få Lovisa i säng och sen ska jag sätta mej i soffan och glo på tv en stund innan det är bedtime. Ha det så bra!

/ Marie

Inga kommentarer: