söndag, maj 09, 2010

Besök hos "Selmas hus"

Då börjar denna helg oxå lida mot sitt
slut och man åter står där på jobbet.
Tur är väl att veckorna går oxå snabbt
när man väl har gjort måndag.........
........i går tog jag och min dotter oss en
tur till Säffle för att besöka gårdsbutiken
"Selmas hus". En mycket mysig butik
med många vackra saker och även denna
dag hade gårdsfrun besök av Mia som har
hade med sig sina smycken och sina fina
trådarbeten........det var mycket trevligt
att träffa dessa goa tjejerna igen :) ......
........efter besöket på Selmas hus ville
dotra gå i klädaffärerna i Säffle. Vi han
med både Lindex och KappAhl, så vi
hittade examensklänningen dotra ville
ha. Skönt att ha det fixat redan nu i
Maj, annars springer man i panik dagarna
före avslutningen.......
........visar sedan min sons fina påsklykta
han har gjort på dagis, även om påsk är
över för länge sedan så ville jag visa den för er.
söt va?
Ha det gott, kram Marie

2 kommentarer:

Stina sa...

Ni har varit ut på en trevlig tur märker jag.:-) Kram Stina

Karlstadtös sa...

Vad roligt att du/ni tyckte den var söt, ljuslyktan alltså :) Alltid lika svårt att hitta på pyssel som ska vara lite nytänkande...

Kram