onsdag, maj 12, 2010

Host, snörvel, nys.....................

Usch vilket väder vi har, regn och kyla.
Visst för min dotter som är pollenallergisk
är ju regn jättebra. Men nu vill vi ju ha
sol och värme när vi är i mitten av maj......
.....här snoras, hostas och snörvlas det
för fulla muggar. Jag har varit risig ett
bra tag och i natt blev lillkillen febrig
och i dag fick jag hämta dottern på skolan
för hon hade oxå blivit risig. Nu är det bara
att sambon får det oxå, när han kommer
hem från Norge. Vi hoppas vi blir friska tills
på fredag då vi ska på Monster truckshow.....
.....rotade i mina gömmor och hittade detta
söta gamla kort på min farmor och hennes
syskon. Det är ju en viss charm över de fina
gamla svart/vita bilderna.
Ha nu en superskön långhelg, kram Marie

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var inget bra och bli sjuka, hoppas ni blir bra tills imorgon nu. Låter spännande med dom monstertruckarna. Fint gammalt foto du hittat, så rart dom står i storleksordning. Loppisen är inte stor, den ligger i Haga bredvid Elvis-butiken. Vid Hagatorget, är någon handikappförening som har den. Man möts av Fransson, butikshunden där.
Ha en fin långhelg och krya på er.
Stor kram
AnnaMaria