torsdag, maj 13, 2010

Ledighet..............

Skönt att vara ledig så där mitt i veckan,
tänkte mig att ha en lång sovmorgon nu
på morgonen eftersom både jag och barnen
är febriga och snoriga. Men nej då kl 06.10
kom lillprinsen upphoppandes -Jag är
frisk nu........tur att det finns TV så man
kan sussa en stund till.........
.........hur mycket jag än är insnöad på
den vita shabbiga stilen så gillar jag ju
det orientaliska oxå så några buddor
har smugit sig in hos oss. Har nog visat
denna förut men den är så fin så jag
kör en repris.
Dax att stoppa i sig några panodil,
ha en skön dag, kram Marie

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Synd att du inte fick sova tills du vaknade av dej själv.Men tur att det finns tv.Krya på dej och ha en skön torsdag kramar Rita ♥

♥ Pia... sa...

Hejsan..stackare inte kul och vara sjuk precis..hoppas ni snart är pigga och krya när värmen kommer snart:)..den vintern vi har nu är inte nåt vidare..snygg buddha eller vad säger man om en sån..fin kanske ..äh du fattar vad jag menar :)...nää nu får jag fortsätta och måla..puh...
kram..Pia

Rosor och Spetsar sa...

tack för titten hos mig, jag är också lite svag för det orientaliska, färgerna gör sig bra till det vita.
Krya nu på dig
Kram
Annelie

Smultronlycka sa...

Hej hej!
Så trist att du och barnen är sjuka nu när du har långledigt!
Håller med dig,den orientaliska stilen är fin.
Vi har lite sån stil i vardagsrummet!
Krya på dig och ha en bra helg!
Kram Anna!

Stina sa...

Zinkbaljan blir nog bra.:-)

Kram Stina

anna of sweden sa...

Hej Marie in Sweden!
Tack för kommentaren hos mig. Nu ska jag kika runt lite här hos dig.
Hälsar Anna in Philadelphia