söndag, maj 02, 2010

Ullaredstur

Godmorgon alla, gud vad det är skönt att få
sova i sin egen säng. Vilken skillnad det är och
vad mycket bättre man sover.......... denna helgen
har jag och några vänner tagit oss en tur ner
till Kungsbackas Freeport och sedan fortsatte
vi ner till Ullared. Brukar göra oss en tur på
våren och en på höstkanten för att köpa barna
lite nya sommar-och vinter kläder. Visst det
slinker ju ner lite annat oxå, men det är ju sååååå
billigt :) ...............
..............men innan jag for iväg ner till Ullared, så
träffade jag vår bloggkollega Britt på torsdagseftermiddan.
Vi var och hälsade på Sandra på Interiörboden
i Grums och vi tog även en tur till Pia på
Grönbergas Interiör och design, det var mycket
trevligt. Detta får vi göra om igen, Britt :) .........
.........idag blev det några bilder på lite vackra blommor,
brukar köpa hem en bukett färska blommor, det blir
så mycket mer ombonat tycker jag. De vita liljorna
står just nu på mitt köksbord och de röda rosorna
fick jag av gubben när han kom hem från Norge......
........ nu ska jag försöka pyssla ihop två små kort till
barnas simfröknar, de har avslutning idag. Sen kanske
det blir lite pyssel i trädgården oxå, vi får se vad tiden
räcker till med. Ha en trevlig söndag, kära bloggare
kram Marie

7 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Visst blir man glad av blommor....Ha en bra start på den nya veckan! Kram Therese

Ingmarie sa...

Livsfarligt att åka till Ullared...Hiii!
Sist jag var där köpte jag 15 st kaviartuber a 8 kr styck,plastpåsar
o åkte 30 mil hem igen!
Men det är trevligt med en liten utflykt då o då!

Ha det gött!

Britt sa...

Tack för senast! Det var verkligen mysigt. Jättekul att ses.

Kram britt

Smultronlycka sa...

Så fina blomster bilder!!
Liljor doftar så gott!

Ullared skulle jag vilja åka till.
Har aldrig varit där.
Får se om jag orkar åka när jag slutar jobba i juni.
Beror på hur stor mage jag har :)
Skulle vara kul att titta på lite babykläder!

Ha en bra vecka!
Kram Anna

Känslans väg sa...

Hej Marie och tack för dina kommentarer inne hos mig. Blev så glad när jag såg dem för jag har tänkt på dig och undrat hur du har det. Så träffade jag Britt i fredags och hon sa att ni hade haft en så härlig dag. Förstår att ni njöt :)
Sköt om dig nu och ha en fin vecka!
Kram Mia

Interiörboden sa...

Hej Marie!!

Tack så jätte mycket för grattis-hälsningen!!
Ha en jätte bra vecka!!

Kram Sandra/Interiörboden

Viola sa...

Blev det några fynd då...hoppas dagen varit bra, kram