lördag, maj 01, 2010

Och vinnarna är.................

Då var det dax att utse vinnarna av
välkommenskylten och ljuskopparna.
Tack alla som ville vara med, tyvärr
kan ju alla inte vinna även om jag vill
ge en vinst till er allihopa. Men
snart kommer jag ha att ha en
utlottning igen så bättre lycka nästa
gång............Gubben hjälpte mig att
dra vinnarna, nu ska jag inte hålla er
mer på halster............
...............så vinnaren av skylten blev
Marie/Tekla maräng, GRATTIS
till dig :)

........och ljuskopparna med doftljusen
vanns av Britt/Prillig, GRATTIS Britt

Maila er era adresser på xlntwoman@go.com
så skickar jag er vinsterna.
Ha en fortsatt mysig lördagskväll
kram Marie



3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Marie och Britt, din gubbe drog två bra vinnare.
Och tack till dig för fin tävling
Stor kram
AnnaMaria

Britt sa...

Men va kul!! Tack söta du!

Kram Britt

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej
Vad glatt överraskad jag blir, hurra. TACK snälla.
Kramar Marie:)